Dankwoord voor Benefiet en klein verslagje rootsreis

30-08-2012 17:23

Beste vrienden,

Het is een tijdje geleden en ik kwam er niet aan toe om mijn blog te schrijven. Enerzijds dacht ik eraan om een blog te schrijven tijdens mijn rootsreis. Maar gebrek aan internet én door het defect van onze laptop gebeurde dit niet! Terug in België heb ikzelf heel wat moeten relativeren en alles moest bij mij een plaats gegeven worden. Maanden zijn reeds voorbij... flitsen van mijn India-reis kwamen dikwijls in mijn gedachten! Maar steeds kon ik het niet neerpennen! Het deed mij teveel pijn! Teveel onmacht! Ik wist niet hoe ik het moest verwoorden! Maar zoals steeds heb ik een vriend die aan mijn zijde staat én weet hoe ik me voel én weet wat ik wil zeggen of wil uiten. Vandaar in bijlage een kort verslag over mijn reis. Ik denk nog steeds aan die dag van mijn benefiet. Aan al die aanwezige mensen die me ondersteunden. Ik ben nog ieder persoon niet vergeten! Mijn dank van mijn rootsreis gaat naar jullie! Mijn echte verhaal wil ik graag persoonlijk vertellen door een bijeenkomst te organiseren. Ik wil hier nog niet teveel kwijt over mijn ontmoeting met Sr. Dyonisia en HET document waarop de naam van mijn biologische papa staat! Ik hou jullie nog even in spanning! ;)

Namasté!

Veel liefs,

Els x


donorsbrief van benefiet.doc (32,5 kB)